fredag 13 mars 2009

Visst känns det fint att va vid liv, en dag till?

Dagen har inte alls vart bra. Dagen började med att jag väcke min söta lilla syster som sov här, så satte jag på filmen vi inte han se klart igår. Så vi kollade på den medans vi myste i sängen och åt frukost, riktigt skön morgon. Sen gick vi till skolan, så Jessica klev av vid sin skola och jag forsatte gå med håkan hellström i öronen. Sen träffade jag Natta så vi satt och prata innan vi började, vi hade nationella prov i Engelska. Den försa uppgiften va läsförsåelse, det gick åt helvete. Jag kunde ingenting jag är så dålig huhu ;(
Sen vart de rast och jag satt och deppa med Karro. Sen va de andra delen, det var hörförståelse, fick iaf bättre en de första men inte bra alls. Kommer få ig, jag är ledsen.
Sen va det rast och sen idrott, på idrotten skulle vi hoppa hopprep, styrke träna, jag gjorde med benen, fyfan vad ont jag har (!!!) Sen fick vi springa 10 varv runt idrott salen! jag och Hilda joggade, vi va sisst av alla hela tiden haha. Men vi orkade iaf, duktiga vi! sen vart de basket, de gick bra. Jag gjorde inga mål. Men jag va lite duktig iaf.. kanske.
Vi åt nyss tacos. mums. Så nu är jag mätt!

I helgen ska jag plugga, iaf lite. Eller mkt.. biologi. För jag har glömt So boken i skolan. SMART!
Sen matte, like always. Fattar iaf ingenting.

Gud vad jag klagar. Men de är synd om mig just nu. Inget går som jag vill och skolan sviker mig hela tiden. Inget funkar.

Men i morgon får jag iaf träffa min hund, sötaste hunden som får en på glatt humör jämt! Åh vad jag tycker om henne. Min bebis!


Jag vet inte vem jag är.

4 kommentarer:

Malin sa...

Man kan inte annat än att göra sitt bästa. Om det sen går åt helsike spelar ingen roll. Och det här kunde ni ju inte ens plugga till eller hur?

Glöm aldrig någonsin att du är bäst!

Kanelbullen sa...

Nä just det!

Puss!!!

typBaeckman sa...

Fortsätt kämpa Lovisan!
Det är inte hela världen, du försöker ju.
Och du är ju bra på så mycket annat! <3

Sannis sa...

Mini Matilda