onsdag 18 mars 2009

kan du dissa, kan jag dissa.

Jag och min sötaste Morfar!
Skolan idag var rätt lugn, hade två timmars SO, eller vi hade Hans, våran Syo. Det var inte så kul, men jag och Lisen satt iaf och snackade bort lektionen med massa skit.
Sen Musik, och då kom karro, hon hade mått illa på son;)
Iaf ska vi ha prov i musik, usch! menmen.. Sen lunch, det var fisk och potatis, blää^^
Sen matte, och jag gjort matteprov. Gick bra. Eftersom jag redan visste vad som skulle komma.... Sen teknik, men då gick Eije bara igenom lite saker till Teknik provet. Så sen fick vi sluta. Vi ska ha teknik prov efter påsklovet någongång. Sen kom min mamma och hämtade mig, och vi skjutsade hem Karolina. Sen åkte vi hem och nu sitter jag här och väntar på mat. Är verkligen svin hungrig!
Klockan fem ska jag på Massage. Ska bli skönt. Har så ont i ryggen hela tiden. Eller iband mer än vanligt.. men iaf så ska det bli skönt. Senare idag tänkte jag ut och springa. Får se om jag orkar det. Ikväll ska jag och mamma se på " Rent hus" det är så kul. Och man känner att mitt rum är så rent när man ska lägga sig och sova sen, haha!
Men nu ska jag äta och sen hoppa in i duschen.
Ha de bra!(:
Det kan vara idag, imorgon eller föralltid, iband är det så.


1 kommentar:

Kanelbullen sa...

Du ska inte springa efter du har fått massage. Bara vila!

Puss!