söndag 22 mars 2009

Ge mig sommar.

Usch va jag länktar till sommarn nu. Sol<3


Idag är det söndag. Jag har bara bluggat hela dagen, och setat här, tråkigt. Men söndagar ska vara tråkiga, right?
Ny vecka i morgon. Den här veckan har jag bestämmt mig att jag ska plugga som en dåre, verkligen ligga i nu. Fixa klart svenskan. Så jag har den gjord. Tror jag skriver en krönika, iställe för att interjuva morfar. Ska också läsa ut min bok. Skriva lite om boken.
I morgon har vi so prov också, som jag ska klara, det har jag bestämmt. I morgon ska vi också ha utveklingssaltal, vilket jag hatar. Så drygt åh sitta och försvara sig mot lärare. Nä, jag gillar de inte.
Ikväll ska jase på tv, tror det går en film på trean.. inte säker. Ska duscha ikväll också, så jag har de gjort:)
Jag ska ha full närvaro i skolan.
Jag ska komma i tid till varge lektion.
Jag ska plugga matte minst en halvtimme varge dag.
Jag ska ut och springa två gånger.
Jag ska inte äta nåt godis. ( vilket gör att jag får ätauppallt mitt godis idag hihi(A) )
Puss

1 kommentar:

Kanelbullen sa...

Allt det där låter jättebra. Särskilt det där med godiset.

Sov gott!

PUSS!!!