lördag 21 mars 2009

Älskar dig

Wilma, sötnos.


Idag ska jag plugga so, städa mitt rum, ut och gå. Hämta So boken som Robin tog åt mig, äta tacos.
Sen vet jag inte vad jag ska göra idag mer.

Men jag täntke på en sak, visst är det coolt att när man skriver på tangentbordet så kommer de upp på skärmen, Alltså hur kan det vara så? är det en sladd som sitter upp till skärmen och när man trycker ner en tangent så drar man i tex B-bladden så blir det ett B på datorn? eller hur funkar det där? jag skulle vilja skruva isär min dator och se hur allt fungerar.. förstår inte att det är färgpå datorn heller.. nä, förklara någon innan jag blir galen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dääär är hon! Katten som helt respektlöst kom och klev mig på foten..

Men vi hittar väl på nått kul?

(LL)

Kanelbullen sa...

Du Sprätti...rör ingenting!!!