fredag 27 mars 2009

pappa

jag är hos pappa nu, ska sova här. Jessica och jag har nyss badat och bäddat ut bäddsoffan, såå mysigt(:
och i morgon klockan tre kommer Jens och Albin och ska sova här, för att Åsa ska bort någonstans(:
Ska bli så kul. men lite synd att jag inte kommer upp till mormor och morfar, men får komma upp sen, jag saknar er!!! Stickat klart mössan till dig morfar nu.
Älskar er!


Nu ska jag och Jessica göra varma hallon och grädde, MUMS!
Godnatt. Skriver inget i morgon tror jag, har inte tid då, ska vara med dom små. Och Jessica! :D
puss<3



Nu ska Jessica skriva lite blogg..
:

hej alihopa jag vet inte vad det här är men jag skriver endå haha jag vill hälsa alla jag känner HÄLSA till baka :) god natt ska äta varma hallon nu puss o kram herrå

1 kommentar:

Kanelbullen sa...

Älskar dig också!!!
Krama jessica från mig och ha det så bra i dag