onsdag 11 mars 2009

Förvi lever inte länge nog föratträtta till allting dom gjort.

Knasbild.

Dagen har vart bra. kom hem och pluggat och setat här och lyssnat på Lars Winnerbäck. Han är verkligen bra, man blir så lugn av hans låtar.

Världens bästa mamma har beställt klipptid till mig också,så snart kommer ajg se bättre ut i håret. För just nu ser jag förjävlig ut, måste färga om det också, men vill hellst behålla längden, ska bara klippa topparna.
Förövrigt har jag gjort "blandade uppgifter" i matte fyra gånger irad. Endå fattar jag ingenting, visst låter det kul? att man pluggar men fattar endå ingenting? sjukt..
Lärarna har iaf fått tummen ut arslet och vi ska till rektorn nästa torsdag tror jag det var. Fattar inte va dom ska prata om. Ska tydligen till skoldocktorn, varför ska jag till en doktor? ska dom säga " oj lovisa, du är lång, inte undra på att du har svårt med matten!!" ellervadå? less man blir.
Nu ska jag plugga lite regelbundena verb, skit svårt tkr jag.. har fyra sidor vi ska lära in, usch!

hejdå, Puss ;*

Juste, bilden neran för va
1, Olle
2, Mamma
3, jag

Ingen hade alla rätt, men man fick lov att bara svara en på varge, så min mamma hade rätt isåfall! puss

Och Anii, jag finns alltid för dig, det vet du!

Dom älskar dig, precis som du är nu, vi får inte förändras inte jag och du.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh älsklingslovisa, du är så bra! Tacktacktack, <3
Finns alltid för dig med!

Malin sa...

Men Olle och Evelin är verkligen skitlika :)