fredag 20 mars 2009

orsa-mora-falun-borlänge-falun-mora-orsa-hem!

En buss!

Pyamasbyxor, as snygga:D
99 ;- hm

Strumpbyxor:)
79;50 Lindex

Skor, skohuset
99;-




Skor.
Dom var verkligen as fina, billiga och sköna!:D
As rolig dag verkligen.
Vi är lite sjuka tillsammans jag och Karolina. Mycket skratt ahr de blivigt..
Vi hittade inte hjärnvägsstationen i falun, så jag frågade en dam
" ursäkta, vart ligger FALU gärnvägstation?
hon kollad epå mig lite konstigt med sen visade hon oss dit:)
varför sa jag FALU järnvägsstation och inte bara järnvägstation..
Men när vi skulle äta poå Donken. Jag har aldrig garvat så mkt.. karro är sjuk i huvet haha!
- hejsan ( kassörskan)
- heej, öh en mc kicken och kompani - jag
- dricka till de?
- cola.
- något mer?
- jaa karro va ska du ha? (jag)
- öh en vanlig jäva hamburage... (Karolina)
- okeeej.. sa damen i kassan.
- jo, asså hon ska ha en QP och kompani.. (jag)
- jaha ska jag? ja men jag vill inte ha någon sås, eller någon jävla liten gurka! (karolina)
- he-he okej.. (damen)
- EN COLA ska jag ha ( karolina)
- ja okej, så det ska vara meny då? (damen)
- jaaa (sa jag med min snällaste röst)
- jag ska inte ha nå på, bara ost ingen sås. ( karolina=
- nej okej, men ketchu.. ( damen)
- neeeeej ( karolina)
- okej.. de dröjer ett tag på Qp-n så kom fram sen ( damen)
- okej sa jag..
Sen gick vi och skulle ta dricka då sa karro, " jo men hon kommer ut och lämmnar den va? eller har ajg fått ett nummer? " hahaha jag förklarade att hon skulle gå fram och hämta, sen när vi satt oss gick karro för att hämta sin Sepcial hamburkage och jag satt i min ensamhet med fullt i folk och as garva för mig själv.. så kom karro sen, öppnade sin hamburager och kollade i den " MEN VAFAN JAG FICK EN GURKA; OCH SÅS! " och då dög jag hahahahahhahaha fiiiifan va kul de va HAHAHA xD
nu är jag trött xD hejdå:D




2 kommentarer:

Kanelbullen sa...

Jättesnyggt alltihop!

Puss!

Anonym sa...

En suuuuper dag. Lite trött och kall först men det vart ju bra sen. Och retas inte för att inte jag fattar mig på Mc Donalds! Hahaha. Alla saker vi hittade var kanon!

Pusslovisa.