måndag 16 mars 2009

Då får hon vara själv.

Usch, kolla hur mitt hår ser ut. Tur att jag ska klippa mig på Torsdag, wiie:D

Kolla vad fin min blogg är, Johanna har fixat. Super fint blev det! tack johannaa:D

Skolan va rätt okej, va trött hela dagen. Ärså mycket med allt nu. Har nyss vart ute och sprungit också, fan va skönt det är, ska göra de oftare! I morgon ska jag till skolsyster också. Har inte en aning om varför.. men aja, får väl de de i morgon då!
Och på Fredag blir det Falun med Karolina, kul att någon äntligen kan följa. Annars när jag vill åka kan ingen följa, haha! men nu ska vi iaf åka. Ska köpa ett par skor tror jag.
Nu ska jag sitta här, sen plugga biologi! (:
puss


Fast man är stor, är man endå liten.

3 kommentarer:

Malin sa...

Din blogg blev jättefin :) Snällt av henne att hjälpa dig. Kul även att nån äntligen hade tid att följa med dig till Falun. Du har ju velat åka dit länge nu.

Kanelbullen sa...

vad fin den är nu. Fast den var ju fin innan också.

Puss!

Anonym sa...

Varsågod lilla sötnos! ^^ <3