måndag 2 mars 2009

övar man inte blir man inte heller bättre........

...........nä, det stämmer inte, kanske stämmer på en del, men inte på mig.
Jag hatar matte, jag hatar jag hatar jag hatar. Jag suger verkligen på det. Jag kommer inte få godkänt i det. Det är förfan uppenbart nu. Jag Ligger efter. Ett prov som andra redan haft har jag fan inte ens börjat med.
Matte är inte roligt, inte ens lite. Och prov, det bara trycker ner ens självförtroende totalt!
Man får fan ont i magen när man gör prov. Så blir man stessad och skyndar sig, man hör hur andra skriver medans man sitter och funderar själv. Och så skyndar man sig. Jag brukar bli kram med prov först, för jag skyndar mig ortoligt bara för att jag skiter i alla frågor om jag ser någon gå före mig.
Fan vad jag hatar skolan. jag hatarden verkligen!
Och jag nu tänekr alla " ja men man måste gå i skolan för att lära sig nåt"
men gå i skolan nu ni gamligar, jag slår vad om att ni hade fan inte pallat det ett dugg. Det är stress och nationella prov 60 engelska glosor, hur fan ska man plugga in de? GAH!
jag orkar inte mer.


Ja förlåt, men jag måste ta ut min ilska någonstans.
Sjuk är jag också för den delen
fan vad synd det är om mig... :(:(

2 kommentarer:

Malin sa...

Jag ska ringa till Lotta och prata med henne och sen Andreas kompis mamma.
Jag älskar dig och du är bäst ändå vet du.

Emilia Höijer sa...

Lovisa, allt kommer bli bra tillslut ska du se. :)
Krya på dig, puss! :* <3