fredag 7 augusti 2009

Som att man är i bubbelvatten, man vet inte när kolsyran går ur en.



Idag klockan tio åkte mamma och jag in till mora och gick in på red hot tattoo, för jag skulle ta hål i öronen! det gick jätte bra. Gjorde inte nå ont. Känndes bara lite. Han tog hålet med en slags kanyl typ:)
Sen nu mår jag dåligt, tror jag börjar bli sjuk. Och sen allergisk för gräset ute eller nåt. Snuvig och de bara rinner ur ögonen:(
Nu springer Ester ut och in i mitt rum, gissa vad hon gör?
Jo hon tar gamla kläder ( helst trosor och strumpor) och bär ut i sin korg i hallen. Jätte kul om det skulle komma någon och ester springer med mina trosor runt halsen som ett hasband. Haha!
åh jag älskar henne så mycket.
PUSS!

2 kommentarer:

Kanelbullen sa...

Dårhund!

Sanna sa...

Haha! Vilken tok Ester är :) Skulle vara mer praktiskt om hon kunde sniffa sig till vilka kläder som var smutsiga och sedan springa med dem till tvättkorgen istället :D