torsdag 13 augusti 2009

"Lovisa väx upp förfan. Han är snäll!


Inatt drömde jag världens hemskaste dröm. Jag vaknade och va så rädd.
Den började iaf såhär:
karolina var hemma hos mig för jag fyllde år. Så jag fick en paket av henne. Jag tyckte att det var ett litet konstigt paket eftersom de stog ett skort M på det.
- Har du gjort paketet själv? (jag)
- Neeeej, det är min pojkvän.
Jaha tänkte jag och blev sur för hon inte sagt att hon har en pojkvän. Men jag öppnade paketet och de låg en snäcka, ett hårband och ett brev. Och i brevet stod det
" du är härmed bjuden mig och mcdonalds till en resa till afrika, vi kommer få kul
Ha en bra dag mvh Karolina och mcdonald!"
Så jag skrattade åt att hon skrivigt att de va från mcdonalds. Vi skulle ju så klart ÄTA på mcdonalds. Sen packade vi och jag skulle möta karolina vid mcdonalds i mora sen skulle vi ta taxi till afrika. Så jag mötte Karolina och vi gick in. Hon började beställa och hon frågade aldrig mig vad jag ville ha, hon skulle ju bjuda mig. Men ajg beställde själv iaf. Och när jag skulle beställa hörde jag en smäll. och kollade bakom mig.
och där stod MCDONALDSCLOWNEN! Och jag skrek och han bara hoppade framför mig så jag inte kunde springa. Och jag grinade så mycket och karro skrek "HA DEN ÄRAN BÄSTIS!" och ja va så rädd. Och förtdod att min present som va till afrika va från karolina och Mcdonaldclownen.
Så jag ville inte följa så Olle kom och hämtade mig och jag låg och va jätte rädd.
Det var min dröm. Hemskt va? jag va så rädd. Och jag hoppas jag inte börjar dröma mcdonaldsclown-drömmar igen. För de är de hemskaste man kan göra. fy:(

2 kommentarer:

Kanelbullen sa...

Clowner är nog det läskigaste som finns. Phu, vilken tur att det bara va en dröm.

Karolina sa...

Hahaha, fan vad elak jag är. Usch.