tisdag 25 augusti 2009

Bärta, kom tillbaka :(




Det går inte en dag utan att jag tänker på världens bästa hund.
Jag skulle göra vad som hellst bara för att du skulle komma tillbaka. Jag saknar dig hela tiden.
Som när jag var liten och lekte med dig. Var elak och du va ändå lika snäll.
alla gånger När du låg snällt på golvet medans jag lekte att ditt ben va brutet och jag lindade in din tass i bandage. Och du gick och haltade bara för att spela med.
Alla gånger jag setat på dig och lekt häst.
Alla gånger jag lärt dig trix, för att du skulle bli en hund som kunde alla trix i världen.
Alla gånger jag vart ledsen och du har alltid kommigt till mig och jag har gråtit hos dig.
Alla gånger vi gick i skogen och plockade bär som vi sen gjorde saft av.
Alla gånger vi busat.
Det finns hur många saker som hellst. Ingen i världen kan ta hennes platts. Hon har alltid vart min bästa. Och kommer alltid att vara.
Jag kommer aldrig glöma bort henne.
Jag älskar henne och kommer alltid att göra.
Hoppas du har det bra uppe i himlen. Jag saknar dig.

2 kommentarer:

Malin sa...

Och jag, jag gråter så klart :) Puss min unge

Kanelbullen sa...

Puss min lilla groda. Ja ja, du ska få sätta upp hennes koppel på väggen. Jag har hittat det andra, det röda och det kan Sämlan ha.
Älskar dig.
Puss!