lördag 8 augusti 2009

gamlabilder

nu kommer de komma massa gamla bilder. Vet inte vilka som knäppt! Jag ett år sen kanske.
Jag hos mormor och morfar

Jag när jag färgade håret brunt.



Min moster på midsommar.

min mamma för några år sen




Jag på akuten!







Akuten







Nalle och jag.






Jag smakar kaffe








Akuten igen haha








Ja karro och robin, visst hade vi kul;D?










Jessica.












Midsommar. Jag Mattias och Sofi.











Jag sover i bilen













Min vackra olle.














Min Wilma.















Jag med två blommor som mamma fick.

















Den som jag saknar så mkt!


















Wilma och jag.

















Jag är cool.



















3 kommentarer:

Karolina sa...

Haha, ja, vi hade väldigt roligt där. Ryggsäcken sen alltså. Hahahah.

Kanelbullen sa...

Men jestanes vad tiden rusar iväg. Det där kortet på din mor måste va typ 100 år sen. Moaaahaaa!

nisse sa...

Din väldigt fulla moster på midsommar. Herreguuud asså.