torsdag 20 augusti 2009

Skolan, barnvakt mm..


Idag var det andra dagen i skolan. Det har gått super bra. Och märker mer och mer att pogramet passar mig bäst. Lärarna verkar jättebra! Det är ju alltid lite spänt mellan alla fortarande, men det är väl sånt som hör till? Men tror det blir en bra klass iaf!
I morgon börjar vanliga lektioner. Börjar 8 med matte, sen resurchtid och sen engelska. Sen slutar jag 11;40. Så skönt! Efter skolan vet jag inte om jag skulle in i mora med Evelin och Karro. Har inte riktgit hört med någon av dom. Bara kommit på själv! Idag åkte jag iaf buss hem, kom hem strax efter fyra, sen satt jag mig vid datorn och plötstligt blev klockan sex, så då ringde Pia och sa att hon skulle hämta mig. För vi skulle på hundkurs. Ester är jätte duktig. Fast väldigt tarv på godis, så hon bet mig i tubben så de sprutade blod. Rakt över nagelbandet också, huhu.
Åsa ringde idag också och frågade om jag och Jessica ville vara barnvakt, och självklart vill vi det! Så på söndag 9 - 4 ska vi vara barnvakt åh söta albin och jens! Superkul!
Nu ska jag fixa mig. Funderar på att ducha ikväll.. får se hur de blir.
Godnatt!

1 kommentar:

Kanelbullen sa...

Vad skönt att allt går bra och att du trivs.

Puss!