onsdag 22 april 2009

Tack för igår!




Tack alla för en jätte bra idag igår! Och tack för alla presenter och pengar.
Blev en super bra dag!
Dagen började med att mamma och Karro blåse i en visselpipa typ så de lät as högt så jag blev jätte rädd. Sen fick jag paket. Strumpor, aniskmask, hårmask (många), hårspray, Halsband, två necicärer (?) Halsbandet fick jag av Karro. Det var super fint så jag ska ha de på skolavslutningen. Jo jag fick klänningen igår också, från nelly.com. En vit beställde jag, den var jätte fin och satt bra.
Sen åkte jag och Karro till skolan med pappas moppe. Den är trasig så man måste kicka igång den. Drygt. Kom till skolan och alla sa grattis. Snällt va?
På svenskan gjorde jag nationellt prov. I svenska muntligt. Man fick olika grupper så jag hamnade med Frida, Hilda och Mickaela. Jag fick iaf G på det. Jag blev glad!
Sen på lunchen åkte Karro och jag hem till mig och hämtade mitt kort. Sen direkt på daysis och åt mat, Hamburgare och pommes. Sen tillbaka till skolan, då hade vi NO, men jag frågade Eije om vi fick åka hem och plugga. Eftersom vi inte hade nåt språkval idag iaf. Då sa han att jag och Karro fick åka hem till mig bara för det var min födelsedag HIHI. Då åktevi direkt till ica och köpte lite smått. Sen hem och lägga oss i sängen och prata. Och efter ett tag gjorde vi tårta, jätte fina. Vi gjode alltså två stycken. Sen kom Robin och Björn och åt. Jag fick massa klubbor av dom, tack! Björn fick åka hem nästan direkt. Sen satt vi i soffan och ritade muche på varann. Sen åkte karro och Robin. Då kom mamma hem från Jobbet. Så kom mormor och morfar nästan direkt. Mysigt. Jag fick pengar av dom, tack så mkt mina bästa!
sen kom petter och Anette, fick pengar och någon tvål som luktar svin gott, och en såna hära man duschar med. en liten boll typ, svårt att förklara. Men jag måste gömma den direkt efer användning, eftersom Wilma snor mina såna och biter sönder dom.
Sen åkte alla hem och mamma och jag myste framför tvn med Pizza och kebab!
Sen gick jag och la mig. Och nu idag är jag sjuk.
Nu ska jag sätta på tvn och göra lite te och se en film!



Sen måste jag bara säga att jag har bestämmt hur jag ska göra med skolan. Fixar de sig inte så är det så. Jag kan inte gå coh gruva mig för nåt som kanske fixar sig. Jag får inte tänka frammåt nu, får bara tänka på nuläget och hur allt ser ut nu.

4 kommentarer:

Malin sa...

Puss!

Karolina sa...

Mysdagar! krya på dig, puss.

Kanelbullen sa...

Puss mitt hjärta och du var jättefin i klänningen!

typBaeckman sa...

låter så bra :) Puss