tisdag 28 april 2009

" ibland får man göra saker man inte får, egentiligen"

hihi



Idag har dagen vart rätt bra! Fick inte göra mitt biologi prov för Eije hade glömt det, så jag ska göra det i morgon i ställe, och då har vi musik prov också. Hoppas de går bra!:)
Sen är det nationella prov också. I matte, muntligt. Men jaja..
Nu ska jag plugga musik och biologi. Sen ikväll är det andra avenyn och Desperata hemmafruar! wie
Och jag länktar så himla mycket till sommarlovet nu verkligen! Ska bli så underbart!

1 kommentar:

Karolina sa...

Jaaaaa, verkligen! Cykelsemester, moppesemester, skattungbyns festival, fiska fisk (5 min åt gången för vi tröttnar alltid), åka runt, din lilla hund kommer, tälta, bada, yrorna, åka på Donken's Drive in med moppen för att köpa lite glass, tejpa på Risa-skylten och såklart, såklart sitta och planera allting i en liten bok(word funkar också). hahaha.

Kommer blir en underbauerr sommar helt enkelt, inga konstigheter.
puss