fredag 17 april 2009

nu klarar jag av stressen.

Nu ska jag börja blogga igen. Har vilat upp mig så nu kan jag blogga riktigt;) haha närå.

I tisdags va jag i falun med mamma och Evelin. Wilma följde medför hon skulle operara sig. Sorgligt att lämmna henne. Men vi skulle hämta henne några timmar efter men iaf.
Oprationen gick jätte bra och hon sov hela vägen hem. I falun köpte jag en kjol på hm och en rosa tröja på ginatricot. På kvällen gick jag ner på min gård och pratade med Karro och Mattias ett litet tag. Karro skulle ha min jacka haha. Sen sov jag!

I onsdags så skjutsade mamma upp mig till Karro, vi pluggade och lagade mat med Marcus. Vi skulle också se på Ronja rövardotter, men efter tio secunders tittande blev vi hungriga. Så vi sket i Ronja.
Mamma ringde och sa åt mig och Karro att följa med till mora för att köpa en grej till Wilma, Så vi följde med, Marcus också. Vi va på dollarstore, djurmagasinet och Ica maxi. De va roligt!
Sen åkte jag hem och packade och duschade för jag skulle sova hos karro. Så kom jag dit och vi hade skoj sen sommnade vi! Eller hur karro? Balder.. haha

I torsdags vaknade jag, karro och Marcus runt halv 11. Vi gick upp nästan medengång och fixade oss för vi skulle till mora. Så gick vi och släppte ut Mira och Tora så dom fick kissa, sen gick vi till bussen. Vi hade svin kul i mora, fast jag köpte inget, bara fika för 30;- Men jag hittade träskor jag ville ha, som jag ska köpa. Karro ska också köpa ett par, dom var verkligen as sköna! Så nästan gång jag ska till mora ska jag köpa såna.

och idag är det fredag. Idag ska jag städa mitt rum och plugga, det behövs.
Sen ikväll kommer kanske Karro hit.

Sen är det nåt fel på min blogg. Jag gör så det ska bli mellanrum mellan textena, men det blir det inte, allt sitter ihop i en enda röra fattar inte varför?


Puss

2 kommentarer:

Kanelbullen sa...

Tycker det ser bra ut.

Puss!

Karolina sa...

Haha Baaaalder, ja. Allt var kul och bra. Tack min vän. (LLL)