tisdag 28 april 2009

Frååååågor

Senaste !

Låt du hörde: jag fick låna en ängel.
.Film du såg: Det var " tjenare kungen"
Mat du åt: Pyttipanna!
Kram: Zacke hahaha
Puss: Jessica.
Känslan: Glad
Resa: skolan?
Glädje: Karolina och jag i skolan är alltid glädje!
Dröm: Kommer inte ihåg vad jag drömde i natt
Person du träffade: Mamma
Personen du pratade i telefon med: Karolina
.Personen du fick sms av: Dennis
Gången du åt 7-eleven korv: aldrig.
gångendu var utomhus: Idag
Gången hela din familj åt middag tillsammans: vet inte.
Saken du köpte: En chokladboll.
Allmänt:

Ska bli skoj: När jag får min dooooggiii
Ska inte bli skoj att: Plugga, skolan i morgon!
Sparar till: Hunden.
Pålägg som gäller: Gurka,
Önskar att jag var bättre på: matte?.. och komma ihåg saker.
Dagens dryck: Vatten som vanligt
Vad saknar du: Ärlighet från folk.
Tre band/artister: , Lasse Lindh, håkan hellström, Saror
Vad har du gjort idag: vart i skolan!
Brukar du svära mycket: Japp.
Hur tidigt stiger du upp: Det är olika
Gillar du att slåss: Jag tycker de är skönt att slå någon som förtjänar det. Sugen på att smälla till en nu;)
Vad ska du göra ikväll: Plugga och se på Andra avenyn och Deperata hemmafruar!
Hur många timmar sover du per natt: Det är så olika
Vem är snyggast i världen: Snyggast i världen? det vet jag inte. alla har nåt fel HIHI
Vad är det för veckodag: va? tisdag..
Bästa saken som hände mig förra sommaren: Jag vet inte faktiskt
Favoritplagg i garderoben just nu: Pyamasbyxorna!
Längd: 168
Vikt: för mkt.
Byter gärna garderob med: Byta? nej, jag gillar min egen.
Byxa eller kjol: Byxor. men hellst långa linnen och leggings.
Senast utlästa bok: läser inte...
Mitt rum kan beskrivas som: stökigt.
Mig själv med tre ord (just nu): Skoltrött, glad. Förväntansfull ( fint ord va?)
Jag tränar: när jag har lust.
Jag ville bli när jag var liten: hm... jag vet inte. Jag tror jag ville bli dagisfröken

Inga kommentarer: