söndag 12 april 2009

Dum som i elak eller dum som i osmart?


Jag och Karolina
Igår så var jag först uppe hos mormor och morfar, de va trevligt. Har inte sett dom på jätte länge. Sen åkte jag hem tidigt med Petter, tack för skjutsen igen!
När jag kom hem såg jag lilla Karolina sitta i min trappuppgång. Så vi ringde pappa så han fick hämta oss. Men de va Ida och Chrille som kom, tack för skjutsen;)
Sen kom Margit farmor och farfar till pappa och alla åt påskmiddag, och fick Påskägg och massa gott! Karro fick också ett, OM hon blev lycklig.
Jessica, Karolina och jag låg på taket och solade jätte mygit, blev lite dans också;) vi åkte även moppe, som pappa köpt. Och den får vi låna i sommar, skitbra!:D
Sen åkte vi hem med Margit, tack för skjutsen! Vi gick ut på orsa nästan direkt, bara gick runt och runt, tråkigt va det.. sen tp klockan halv 12? tror jag de va så smsade vi olle och frågade om han kunde skjutsa oss hem till Karolina, och de kunde han. Så tack för skjhutsen! ( känns som jag tackar många för skjutsen nu..) Så vi kollade på film här och sen sommande vi. Och vaknade kvart över 8 av att karros mobil ringde. Jag hade hennes mobil på min kind, ingenaning om varför.. men då vaknade vi och låg och de va hampus som väckte oss. För han tyckte de va kul tror jag haha! närå, men han va snäll coh gav oss sovmogron iaf sa han. prata jätte länge, sen kollade vi på folm och åt frukost och kokade ägg!
Och nu ska jag snart hem, ska plugga matte med min mamma. Och göra lite frågor till tekniken.
På tisdag ska vi till falun, Wilma ska ju opereras. Men det går bra!
Tack Karolina för jätte roliga dagar, har alltid så skojsit med dig vännen;)
puss.

2 kommentarer:

Karolina sa...

Jaahaaaadu, jag vart superlycklig över påskägget!
Ja, vi fick en hel timmes sovmorgon, han är supersnäll hampus.
Mysdag både igår och idag. Tack själv. Pusslovisa! (L)

Kanelbullen sa...

Men va alla var snälla som skjutsade er. Visst är det skönt att det alltid finns folk som hjälper. Och gör det för att dom tycker det är roligt.

Puss min sprätti