måndag 8 juni 2009

vadå vill?

Jag är såå otroligt trött! Ska snart lägga mig om jag ska orka hela dagen i morgon.
Skolan känns bra, Och snart sommarlov, så sjukt underbart verkligen!
åh sen kommer min Ester. Ska bli så kul!
Jag längtar så mycket tills Ester och Sälma ska leka med varandra. Jag tror det kommer bli jätte kul, tur att Sälma är världens snällaste hund! Hoppas Ester blir liks snäll. Fast jag tror ingen hund i hela världen kan vara så snäll som Sälman. Tänk att man kan göra vad som hellst med henne, peta in fingrarna i munnen på henne och hon tycker endå det är kul. Haha idiot hund. Jag älskar henne!


Nu ska jag lägga mig och se en film tror jag:) Ska se först om mamma vill äta nåt med mig, är så hungrig!

Puss.
I morgon kommer de en massamassa bilder på Ester!

Inga kommentarer: