tisdag 2 juni 2009

Ska det inte vara lika? spela roll vem som glor mest.

Skolavsluningskläder!

idag böjade skolan som vanligt 8;15 och jag gick och gjorde kemi provet. Det gick bra tyckte jag. Efter det träffade vi gruppeerna vi ska ha till kreaktiva veckan. Jag och karolina är med i "aktivitetsveckan" för att Sofi min idrottslärare tyckte jag skulle vara med där. Men jag kommer nog mest vara på slottet och göra prov. Har engelska läxförhör och ett SO prov. Sen matteprov. Men tror jag hoppar över dom. Får ju endå ig i matte liksom. Får se hur de blir! Kreaktiva veckan börjar på torsdag. Sen hade vi inga mer lektioner. Slapp dag, gick upp på NOn och Eije sa att jag klarade Kemiprovet jag gjorde i morse. Då blev jag superglad!

I morgon ska Karolina och jag till falun/borlänge. Lånar Robins busskort. Tack.
Ska köpa skor. Är nog det ända jag ska ha. Jag är ju en fattig människa och har inte mycket pengar på kortet, eller överhuvedtaget. Men får försöka fixa det. Ska köpa underkläder och strumpbyxor också. Får se hur jag gör. Är ju sånt jag måste ha så.. ja.

Och sen undrar jag en sak som jag tycker många ska svara på. Ska min hund heta Ester eller Alice? Har ju sagt Ester hela tiden, men jag tycker hon ser ut som en Alice. Kolla längre ner för bilder. och skriv här va ni tycker. Tack!

Nu ska jag städa upp lite på mitt rum och fortsätta lyssna på Magnus Uggla!

Puuss

5 kommentarer:

Kanelbullen sa...

ESTER, ESTER, ESTER!!!

Karolina sa...

Döp den till Ester du! Den heter ju redan det.
Puss

Emilia Höijer sa...

Åh, vilka söta avslutningskläder! :D

Döp hunden till de som du tycker känns bäst. :) <3

Lovisa sa...

tack Emilia:)
as svårt va hon ska heta:(<3

Anii sa...

Tkr hon ser ut som en Alice :)
Men döp henne till dt du tkr :)

btw, asfina kläder! :D<3