fredag 5 juni 2009

Är det svårt?


Det är rint 15 stycken varje dag som läser min blogg. Kan inte iaf några svara på min fråga nu?
Tycker ni hunden ser ut som en Ester eller en Alice? Jag får panik för det är så svårt..
Iaf idag så har jag vart i skolan, gjorde SO prov i Buddism. Tror jag klarade det. Eller jag måste ha gjort de så mycket som jag skrev. Efter provet började jag plugga på ett annat So prov hinduism. Ska göra det provet på måndag. Hann plugga engelska också. Men jag talade om för Sussane att jag verkligen inte kunde läsa in 53 glosor på så kort tid. Så hon skulle prata med Marie-louise om hur vi ska lösa det. Jag är näsan 100% säker på att jag får betyg i allt utom matten. Men orkar inte tänka på den just nu. Glad endå, utan att kunna matte.
Sommarlov snart och ingen ärlyckligare en jag. Att det är slut på den här skitskolan. Fy, det är verkligen härligt!
Ska försöka hitta någon som kan åka taxi med mig till grönalund. jag menar hem där ifrån. För Karro ska vara kvar för hennes pappa fyller år. Ska höra med några.
nu ska jag hänga upp tvätt. hejdå!:)

4 kommentarer:

Karolina sa...

Jag har sagt jättemångagångernu. ESTER!

Världens Bästa Olle sa...

Kör på ESTER,.... sitter hon hos mig så kan du kalla oss för ESTER och UNCEL FESTER,... ha ha haaa

Malin sa...

Jo, Lovisa, jag är gladare än du att det är slut på skolan. Det kan du hoppa upp och sätta dig på att jag är! Puss min söta

LiNdA sa...

Jag röstar på Alice..
men när du träffar henne sen, så tror jag det blir lättare för dig att bestämma namn, för då märker du ju vad hon är för en :o)