måndag 1 juni 2009




Har inte uppdaterat på bloggen så mycket. Har haft annat för mig!
Men i lördags var jag iaf på crusingen. Gick med Sofia och Veronica. Svin kul. åkte bilar :D kom hem runt halv två. Andreas som skjutsade hem mig. Tack:)

Sen söndagen var jag med min efterlängtade karolina. Vi cyklade runt och köpte en hel melon och satte oss på campingen och åt. Skitgott och jätte mysigt!
Idag var det skola, Skoldagen var jätte slapp. Gjorde ingeting. Eftersom vi inte ska jobba med nått nytt. Ska göra kemiprov i morgon. Jag tror det kommer gå bra:) ska läsa lite mer ikväll. Måste klara det! I morgon är det sista vanliga skoldagen. Onsdag är vi lediga då ska jag och Karolina till falun/borlänge. Jag måste köpa skor och stumpbyxor.
och tack mormor för mat skålarna till hunden. Dom kommer bli superbra!
Sen har ajg funderat ett tag. Kolla på bilden på henne ser honverkligen ut som en Ester? jag tycker hon ser ut som en Alice. Får se hur jag gör. Svårt med namn:( men det blir nog Ester iaf...
Nu ska jag se om det är nåt på tv och äta melon!, och så är det DH ikväll<3
Puss.


Inga kommentarer: