söndag 14 juni 2009

Lovisa är dum. Vi tar bort henne som vän! allihopa! hihi(A)

En liten film på Esters Kusin tror jag det är, haha!

Idag har jag vart hos pappa hela dagen. Lagat mat och bakat tårta eftersom Syliva fyller år idag.
Sen har jag fiskat i spöregnet med Jessica. Fick ingen fisk. Men det ska bli mer fiskande till sommarn!

Känns verkligen inte som sommarlov, det regnar ju bara. Drygt. Men i morgon kväll skulle det bli sol iaf.
På torsdag hämtar jag hem min bebiiis, länktar sååå mycket verkligen. Och i morgon ska vi in till mora och köpa hund mat!

Nu känns det verkligen verkligt att jag ska ha en liten hund:D

Puss

4 kommentarer:

Malin sa...

Det är Esters moster eller morbror..haha!

Malin sa...

Men ändå är dom så nyfikna på ditt liv så dom tillochmed måste kolla Evelins bilddagbok. Mysko!

Lovisa sa...

Det va en brud, ingen kille . Så de kan icke vara en morbror! :D

ja, men pallaaaaaaaaaaa

Anonym sa...

Hej Gumman.Gör ett nytt försök att lämna en komentar, jag är inte bra på det här!!!
Tack för allt ni gjorde på min födelsedag. Alla mina tjejer värmde mitt hjärta. Puss