tisdag 5 maj 2009

Orkar inte skolan.

Åh vad jag längtar tills min lilla sötnos kommer! ( inte hon på bilden, det är hennes syster mammans första kull) Mys ska det bli!
Jag måste börja köpa lite saker nu, det är ju inte långt kvar.

Jag har rätt mycket att göra i solan nu. Men i morgon ska jag iaf ta och göra ett biologi prov. Ett mindde problem. På torsdag har vi engelska prov det kommer nog inte gå så bra eftersom jag suger på engelska. Så dom veckorna som är kvar tills sommarlovet ska jag plugga som en riktig plugghäst! Karro åker den 23 och är borta en vecka. Så då ska jag plugga mycket.

Nu ska jag kolla runt lite sen ska jag plugga. Sen kanske jag tar med mig mamma ut på en promenix. om jag orkar. Är så himla trött.



Puss.

1 kommentar:

Malin sa...

JO! Du MÅSTE orka nu. Inte mycket kvar. Du är bäst vet du! Men förstår att du är slut nu. Mycket som har hänt den här våren. Både i skolan och på hemmaplan. Både gott och ont.
Puss