torsdag 28 maj 2009

Fullt upp!


Jag har mycket att göra tills sommarlovet kommer. Fast känner mig endå rätt lugn..
29/5 - Prov i Kemi. Och vara med på Idrotten..
30/5 - crusing (stavning?) och Sofie kommer nog:D
31/5 - plugga!! Sen " in the name of love" orsasungdommskör. KARRO kommer hem!<3
1/6 - So prov, tror jag.
4/6 - kreaktiva veckan börjar. Ska vara på slottet och göra prov plugga matte..
9/6 - hälsa på min gose hund.:D
10 /6 - Avslutnings middag för 9 orna. Kraktiva slutar också.
12 /6 - SOMMARLOV! Kyrkan på morgonen, sen till skolan, få betyg. Sen byta om. Äta pizza med min bästa vän. Sen grönalund! Så skönt !:D
Sen den 18 hämtar vi HUNDEN! love. Sen den 20 är de midsommar. Ska bli svin kul! Blir väl som vanligt att vara hos olle hela dagen. Grilla. Sen ner på campingen :)
Nu ska ajg plugga Kemi! sug!
puss

7 kommentarer:

Kanelbullen sa...

9/6 då hakar jag på =)

Mostern sa...

Dröm o glöm att du kommer kunna vara hos Olle hela dagen o sen campingen. Du har ju en valp att ta hand om då... hör med mormor hur man gör de första veckorna. Är ju som att ha en bebis.

Malin sa...

När jag slutat jobba så tar jag Ester men innan måste du vara hemma med henne.

typBaeckman sa...

Showen är grym! :D

Emilia Höijer sa...

Säger som Maja, showen är sjukt bra, du kommer verkligen inte ångra att du går! :D
Och på midsommar kommer ju EMD! :D :D :D
Eller alla säger det iaf, så jag hoppas dom gör de. ;)

Lovisa sa...

Gör dom? gud så¨roligt:D
puss<3

Karolina sa...

haha EMD kommer antagligen inte att komma. Flera ar i rad har dom ju sagt att olika kanda personer ska komma men ingen har kommit. bara for att locka folk till orsa. vardelost.
puuuuuuuuuusss basta van<3