torsdag 28 maj 2009

Bara en liten hund- lillebror.

Bara en liten hund är det som jag vill ha, tänk om jag hade en, oj va det vore bra.
Inte så särsild stor skulle den jycken va och inte så särlilt dyr tänk om jag kunde taa
10an jag fick till jul och kanske lite till bara en liten valp kanske det räckte till
hon skulle va så söt och väldigt mjuk och go fast när hon kom med mig skulle väl ingen troo.
Att hon var bara min men om jag säger då "hej har ni sett min hund" då skulle dom förstå
Att det var riktigt sant jycken var faktiskt min och när jag vissla pån följde hon med mig in
Nosa på mig ett slag det kanske i min sko och sen bestämmde sig, här vill jag faktiskt boo.

3 kommentarer:

LiNdA sa...

så söt hon är.. våran hund :o)

Malin sa...

Men din hund ska väl inte heta Bimbo Haha!
"Lilla Bimbo, i morgon ska vi fara till måårmåår" haha

Kanelbullen sa...

Gulle gulle den lilla ester!