fredag 29 maj 2009

Äntligen är veckan slut!

Äntligen fredag. Så skönt! Slut på den här veckan. På söndag är Karro hemma. Åh!:D
Jag har hennes tröja här, som jag luktar på när jag saknar henne. De är den jag har på mig på bilden. Men tror de är robins.. jag vet inte. Den luktar iaf Karolina!<3
Har nyss städat mitt rum och lyssnat på Btitney Spears. Går mycket fortare att lyssa på en låt man vet att andra hatar. haha!
I morgon är det Cruising. Och ´Sofie kunde inte komma:( tråkigt. Men ska iaf gå med Veronica och några till. Skojs!:D
Nu ska jag kolla till min missekatt :)
och Olle, om du ska upp till älvdalen i morgon ta med Esters Vatten och mat skål hem!! Mormor får påminna han:D

puss!

2 kommentarer:

Kanelbullen sa...

Jäss. jag ska påminna!

Karolina sa...

Hihi, snuffseluffsan! flyget gar om fem timmar, langtar somfan! puss vannen (LLLLL)