lördag 21 februari 2009

Tränar man inte, blir man inte heller bättre.

Bild från igår, jag och Becca.
Vändret idag!

Och en liten städ bild, Före och efter. hujeda mig så tjusit det blev!


idag ska jag inte göra nåt specielt. Ska plugga matte mera, jag har gjort rätt så mycket nu, men ska plugga mera senare.
Annars är planerna för idag:
* Städa klart mitt rum, damspuga
* Duscha, göra mig i ordning.
* Hänga upp en tvätt och lägga i en ny. Med kläder jag ska ha i morgon.
*Klockan sex, se på innebandy match. Mattiz och dom spelar.
* Hem och sova.

Min dag!
Jag Jessica (?) och Evelin ska till borlänge i morgon, Kupolen. Evelin behöver en data sladd för hennes är sönder och jag ska köpa ett hårlasso för 20 kronor på glitter.
jag har inga pengar alls.:(

Nu ska jag hoppa in i duschen!
ha en bra dag:)




4 kommentarer:

Anonym sa...

Jaa

Emilia Höijer sa...

Nu har jag en liten fråga här, har du möblerat om igen? ;O <3

Anonym sa...

nej, jag ahr bytt rum :D<3

Anonym sa...

Meeeen, jag hade kunnat hjälpt dig med sängen? :(