torsdag 19 februari 2009

hm?

Dagen har vart rätt så okej.
Började med Klasstid, läste ut en bok som heter " therese therese" Den är vekligen jätte bra!
Sen var det engelska vi skulle skriva om ett minne vi hade, typ nåt som vi minns. Jag ska skriva om hur det var näs Bärta dog. Jag började nästan fälal en liten tår när jag började skriva om den mest älskade hunden som någonsin funnits!
Sen svenska och dåläse jag mer ur boken som jag läse påKlasstiden, den är så bra!
Sen idrott, vi hade styrke träning lr va de va, SÅ jobbigt, kmr ha träningsverk verkligen, men de va rätt okej iaf, jag va med Mattiz hela tiden så vi sjöng och skrattade:) Sen va de lunch, de va pizza, as gott! Sen No, vi har biologi nu, och de är så att vi ska vara i biologi salen och jag kan inte vara för det kliar somfan i ögonen, för det är massa äckliga uppstoppade djur där. Så ajg sitter alltid ute, och idag va de runt 20 7 or som stog runt mig, men endå jobbade jag på bra somfan!
Fast Nils hjälpte mig massa de va bra, tack!:)
Sen språk, då planerade jag och Mattiz våran idrotts lektion vi ska ha i mogon, vi ska vara ute i snön, hihi:D

Nu ska jag snart plugga matte, jag har lovar min Eije att plugga hur mycket som hellst pålovet, och det måste jag verkligen.. annars går det åt pipsvängen!

2 kommentarer:

Malin sa...

Undra om det är någon mera som känner av sin allergi i Biologisalen? Bra att du pluggar på så med matten. Och att du får G+ på vissa prov. Är så stolt!

Anonym sa...

Fint kort